3. Januar 2013

Überführung/Nakil


Olurda başıma birşey gelirse, cenaze naklim için üye olduğum DİTİB bu sene için belirlenen aidatimi ödemem gerektiğini hatırlatıyor.
Hayat böyle işte, bu gün varsın yarın yoksun.

Im Falle, dass mir etwas passiert und meine Leiche in die Heimat überführt werden muss, erinnert mich DITIB daran, dass ich noch den fälligen Betrag für das Jahr 2013 bezahlen muss. So ist das Leben, auf einmal bist du da und dann wieder nicht.
Mittlerweile weiß ich noch nicht ein Mal, ob ich in der Türkei begraben werden möchte, da der Friedhof in dem ich gerne liegen würde, völlig belegt ist.

03.01.2013 Ahu Kader



Kommentare:

  1. aslinda ne önemi var.ben öldükten sonra...:) sadece kalanlara dert olmasin diye belki yapilabilir;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bende zaten o yüzden yapiyorum arkadasim. Üye olmayipta cenazesini Türkiye'ye naklettirmek icin para toplayanlari gördüm ben. Zor bir durum. Bu yüzden karar verdim.

      Löschen
  2. Bu ne yaa?! Ölmek bile parayla arkadaş...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ya sen ne zannediyordun. Almanciyiz ya, cesetimizi bile burada birakacaklar ellerinde olsa ;)

      Löschen